ارتودنسی در شهریار

از آنجا که ارتودنسی دندان، درمانی زمان بر و البته پیچیده است، اغلب افرادی که نیاز به ارتودنسی دندان دارند به دنبال بهترین کلینیک ارتودنسی در منطقه خود هستند. انجام ارتودنسی توسط پزشک متخصص در این زمینه، به طور حتم در روند درمان افراد بسیار موثر است، در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم، با ما همراه باشید.

توجه به تخصص پزشک قبل از شروع درمان ارتودنسی

برای درمان ارتودنسی نیاز است تا پزشک شما تخصص لازم در زمینه ارتودسی را داشته باشد، داشتن مدرک دندانپزشک به تنهایی برای انجام ارتودنسی کفایت نمی کند، دکتر مهسا شریعتی دندانپزشک و متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فکی است و دارای بورد تخصصی و عضو انجمن متخصصین ارتودنسی آمریکا می باشد، که می تواند به شما در زمینه درمان ارتودنسی کمک کند.

توجه به موقعیت مکانی قبل از ارتودنسی دندان

درمان با استفاده از ارتودنسی یک درمان زمان بر است، لازم است در حین درمان فرد در دوره های منظم به کلینیک ارتودنسی مراجعه کند، پس توصیه می شود، کلینیک ارتودنسی که انتخاب می کنید نزدیک به محل زندگیتان باشد، دکتر مهسا شریعتی خدمات خود را در کلینیک های مختلف از جمله منطقه شهر قدس، سید خندان، خیابان دکتر شریعتی، شهریار و ساوه  ارائه می دهند.

ارتودنسی در شهریار

توجه به دستگاه ها و روش درمان ارتودنسی

امروزه درمان با ارتودنسی پیشرفت های فوق العاده ای داشته است، یک متخصص ارتودنسی باید همزمان با پیشرفت علم، دانش و روش خود را در حوزه ارتودنسی با کمک دستگاه ها و روش های درمان مختلف به روز کند .

به رضایت مراجعین از روند درمان توجه کنید

در زمان مراجعه به کلینیک شما می توانید با سوال از بیماران حاضر در کلینیک در رابطه با نحوه درمان و رضایت آن ها از متخصص ارتودنسی خود سوال کنید. همچنین می توانید با مشاهده نمونه کار های قبل و بعد از ارتودنسی، میزان رضایت مراجعین را بسنجید.

در برآورد هزینه ها منصف باشد!

هزینه ارتودنسی از ارتودنسی ثابت  تا متحرک به نسبت بالا است و خیلی از افراد به دلیل هزینه بالای این درمان، از انجام آن امتناع می کنند. به همین دلیل بهتر است متخصص ارتودنسی که انتخاب می کنید، در برآورد هزینه ها منصف باشد .

هزینه ارتودنسی در شهریار

هزینه ارتودنسی را نمی توان بدون معاینه و مشاوره با بیمار تعیین کرد، بسته به شدت ناهنجاری ها و طول دوره درمان این هزینه متغیر است، شما می توانید برای اطلاع از هزینه های دقیق ارتودنسی به کلینیک تخصصی ارتودنسی در شهریار مراجعه کنید.اگر شما به دنبال یک کلینیک ارتودنسی خوب در شهریار، که تمام این موارد را دارا باشد هستید، کلینیک آرمانی یک انتخاب خوب در این منطقه است.

۲ نظر در مورد “ارتودنسی در شهریار

  1. نازنین - شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ at ۵:۱۶ ق.ظ

    سلام خانم دکتر عزیز؛ داشتم دنبال متخصص ارتودنسی میگشتم تو اینترنت که وب سایت شما رو دیدم. خیلی خوشحال شدم که تو شهریار میتونیم بیام ویزیت خدمتتون. مرسی

    Reply
    • gavanji - شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ at ۸:۵۵ ق.ظ

      سلام ممنون، برای تعیین وقت با شماره ۰۹۳۹۲۴۱۴۲۳۲ تماس بگیرید.

      Reply

لطفا نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

Call Now Button مشاوره و نوبت دهی
× مشاوره آنلاین