ارتودنسی در ساوه

بهترین متخصص ارتودنسی در ساوه کیست؟ از آنجا که ارتودنسی درمانی است که نیاز به زمان دارد، در نتیجه اغلب افراد به دنبال کلینیک ارتودنسی در محدوده محل زندگی خود هستند، که در طول درمان دغدغه مسیر طولانی را نداشته باشند، خوب مسلما این بسیار منطقی است،  برخی از افراد به دلیل مسیر طولانی ویزیت های منظمی ندارند که این خود باعث می شود درمان، روند خوبی نداشته باشد و به مراتب زمان را نیز طولانی تر کند، دکتر مهسا شریعتی برای عرضه خدمات خود کلینیک های ازتودنسی در محدوده های مختلف مثل کلینیک ارتودنسی در شهریار، کلینیک ارتودنسی شهر قدس، کلینیک ارتودنسی شریعتی، کلینیک ارتودنسی ساوه و… دایر کرده است . اگر شما هم به دنبال یک مرکز تخصصی ارتودنسی در ساوه هستید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

ارتودنسی در ساوه

متخصص ارتودنسی

وظیفه ارتودنسیت بسیار فراتر از سیم کشی دندان ها است. یک متخصص ارتودنسی توانایی اصلاح ناهنجاری های دندانی، عدم تراز بودن دندان ها، استخوان های چانه و فک را داراست. ارتودنسی از دو جنبه زیبایی و درمانی استفاده می شود، گاهی ناهنجاری در قدرت جویدن بیمار نیز تاثیر می گذارد. بهترین متخصص ارتودنسی کسی است که بتواند با بهترین روش در کوتاه ترین زمان ممکن ناهنجاری ها را برطرف کند.

چگونه بهترین متخصص ارتودنسی را انتخاب کنیم؟

همه افراد برای انجام خدمات درمانی و زیبایی خود به دنبال بهترین متخصصین در این حوزه هستند، تجربه بالای یک پزشک در نتیجه درمان بی تاثیر نیست پس بهتر است با انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در محدوده ی زندگی خود نتیجه درمان را بهبود ببخشید. خیلی از افراد تنها به دلیل هزینه ای پایین تر خدمات ارتودنسی را توسط افراد غیر متخصص که تجربه ای در این زمینه ندارد و البته با قیمتی بسیار پایین انجام می دهند که عواقب بسیاری را تجربه می کنند . قبل از انتخاب متخصص ارتودنسی خود به مدرک، تجربه، رضایت بیماران حاضر در کلینیک و… توجه داشته باشید.

بهترین متخصص ارتودنسی چه ویژگی هایی را باید دارا باشد؟

  • مجهز به تمام دستگاه ها و آشنا با روش های نوین ارتودنسی باشد.

ارتودنسی روش های مختلفی دارد، ارتودنسی دندان همزمان با فناوری های جدید پیش می رود. بهترین متخصص ارتودنسی باید با این روش های نوین آشنا باشد، تا بتواند بهترین روش درمان را برای بیمار انتخاب کند.

  • یک متخصص ارتودنسی خوب باید بتواند بدترین ناهنجاری ها و مشکلات دندانی را برطرف کند.

یکی از شدید ترین مشکلات ارتودنسی، عدم هماهنگی دو فک است.در صورتی که یک پزشک بتواند مشکل مال اکلوژن را در کوتاه ترین زمان و البته بدون درد سر برطرف کند، می توان به جرات، او را بهترین متخصص ارتودنسی معرفی کرد.

  • یک متخصص ارتودنسی خوب باید در تخمین هزینه ها منصف باشد.

درمان ارتودنسی هزینه بر است پس بهتر است یک متخصص ارتودنسی منصف پیدا کنید. برخی از کلینیک های ارتودنسی هزینه ارتودنسی دندان را به صورت اقساط دریافت می کنند، اگر مشکل در هزینه دارید بهتر است در انتخاب پزشک خود این نکته را در نظر داشته باشید.

  • یک متخصص ارتودنسی خوب باید مسئولیت پذیر باشد.

متاسفانه گاهی دیده می شود که به دلیل سهل انگاری پزشک و یا کیفیت پایین دستگاه های ارتودنسی نتیجه درمان با شکست مواجه می شود، یک متخصص ارتودنسی خوب باید خود را در این شرایط مسئول بداند و به دنبال بهترین راه حل برای جبران باشد.

همانطور که در ابتدا هم گفته شد،  بهتر است به موقعیت چغرافیایی متخصصی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید، سعی کنید تا جای ممکن کلینیک ارتودنسی نزدیک به محل سکونت شما باشد تا مسافت طولانی در روند درمان شما اختلال ایجاد نکند.

۵ نظر در مورد “ارتودنسی در ساوه

  1. نازنین - شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ at ۵:۴۸ ق.ظ

    سلام خانم دکتر برنامه تلویزیونی تون رو دیدیم خیلی عالی هستید. همیشه شاد باشید.
    ممکنه روزهای بیشتری ساوه بیاید. شنبه ها خیلی کارهامون زیاده فرصت نمیشه بیایم مطب برای معاینه.

    Reply
  2. محمد - شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ at ۲:۲۶ ق.ظ

    سلام ممنون از مقاله خوبتون و اینکه در شهرهای کوچیک هم خدمت رسانی می کنید

    Reply
  3. فهمیه - مهر ۵, ۱۳۹۹ at ۲:۰۹ ق.ظ

    واس من وقتی فهمیدم شما تو ساوه هم مطب دارید خیلی خوشحال شدم، دنبال یه کلینیک ارتودنسی تو ساوه بودم

    Reply
    • ادمین - مهر ۵, ۱۳۹۹ at ۲:۱۱ ق.ظ

      سلام ممنون برای تعیین وقت لطفا با کلینیک در ارتودنسی از این صفحه تماس بگیرید. تماس با ما

      Reply
      • Parham - خرداد ۱۴, ۱۴۰۰ at ۴:۳۲ ب.ظ

        سلام.وقت بخیر.سابقا دندان مرتب داشتم.با رشد دندان عقل جابجا شدند ولبخندم را ربودند.
        لطفا راهنمایی کنید

        Reply

لطفا نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

Call Now Button مشاوره و نوبت دهی
× مشاوره آنلاین