ارتودنسی در شهر قدس

ارتودنسی و صاف کردن دندان ها امروزه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. رشته تخصصی ارتودنسی در زمان جابه جایی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد، جابجایی دندان ها نه تنها بر عملکرد جویدن و گاز گرفتن تأثیر می گذارد، بلکه بر  زیبایی شناسی نیز به طور طبیعی نقش اساسی دارد. اما آیا انتخاب متخصص ارتودنسی در روند درمان موثر است؟ خیلی از بیماران در زمان مراجعه به متخصص ارتودنسی در رابطه با انتخاب کلینیک ارتودنسی و پزشک مربوطه سوال می پرسند. اگر شما هم به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب در منطقه خود هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

پیشرفت در حوزه ارتودنسی

در دوره های قبل، از بریس ها برای جابجایی دندان  استفاده می کردند. از آنجایی که برای اصلاح جابجایی توسط بریس، مدت زمان بیشتری لازم است، زمان مورد نیاز یک عامل منفی در این روش معرفی می شود. صاف کردن دندانها از محدوده خدمات دندانپزشکان به طور کلی محو نشده است، اما در بعضی موارد ارتودنسی راه حل ارجح و ساده تر است. با توجه به سالها تجربه و استفاده از تجهیزات و فن آوری های مدرن کمکی دکتر مهسا شریعتی، باید گفت که این یک تصور غلط است که اقدامات ارتودنسی را می توان تنها در سن خاصی انجام داد.

ارتودنسی در شهر قدس

صفحات و نگهدارنده های ارتودنسی

برای کودکانی که مشکلات خاصی در ترازبندی دندان یا فک دارند، می توان از صفحات ارتودنسی برای تنظیم دقیق رشد فک و ترتیب دندانها استفاده کرد. یک صفحه ارتودنسی یا نگهدارنده از پلاستیک یا سیم تشکیل شده است که به گونه ای است که در اطراف دندان های بالا یا پایین قرار می گیرد، تا آنها را در جای خود نگه دارد یا به آرامی در موقعیت مورد نظر هدایت کند. استفاده مشروع از صفحات ارتودنسی در سنین جوانی می تواند نیاز به بریس را به میزان قابل توجهی کاهش دهد یا از بین ببرد. نگهدارنده ها اغلب پس از درمان با پرانتز مورد استفاده قرار می گیرند تا از جای ماندن دندان ها اطمینان حاصل شود.

ملاک های انتخاب متخصص ارتودنسی

استفاده از روش های نوین برای درمان

با توجه به مواردی که بیان شد، می توان گفت یک متخصص ارتودنسی خوب باید علم خود را به روز کند تا با توجه به روش های موجود، بهترین روش درمان را برای بیمار خود انتخاب کند .

مشاوره با بیمار

قبل از هر چیز ارتودنسی دندان نیاز به مشاوره و معاینه توسط پزشک دارد. متخصص ارتودنسی با بررسی دندان ها و پیدا کردن علت جابه جایی دندان ها، روش درمان را انتخاب می کند. گاهی ارتودنسی نیاز نیست و لازم است با جراحی فک، اصلاحات انجام شود.

هزینه مقرون به صرفه

درمان ارتودنسی به نسبت سایر روش های درمانی هزینه بیشتری نیاز دارد،  پس توصیه می کنیم اگر در پرداخت هزینه مشکل دارید با متخصص ارتودنسی خود صحبت کنید. در اکثر کلینیک های ارتودنسی امکان پرداخت هزینه در چند مرحله وجود دارد .

موقعیت مکانی کلینیک ارتودنسی

ارتودنسی، درمانی زمان بر است و لازم است در دوره های معینی که توسط پزشک تعیین می شود فرد به کلینیک مراجعه کند، به همین دلیل برای آنکه مسافت طولانی، مشکلی در روند درمان ایجاد نکند توصیه می کنیم به دنبال بهترین کلینیک ارتودنسی در منطقه سکونت خود باشید.اگر در شهر قدس ساکن هستید، کلینیک تخصصی ماهور یکی از بهترین مراکز ارتودنسی در شهر قدس است.

One thought on “ارتودنسی در شهر قدس

  1. زهرا - شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ at ۵:۴۵ ق.ظ

    سلام خانم دکتر شریعتی بهترین دکتر ارتودنسی شهر قدس
    ممنون که توی شهر ما هم حضور دارید و وقت میزارید؛ ما همیشه دعاتون میکنیم.

    Reply

لطفا نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

Call Now Button مشاوره و نوبت دهی
× مشاوره آنلاین